Showing posts with label Healthy. Show all posts
Showing posts with label Healthy. Show all posts

Saturday, March 17, 2012

klinik -,- ?

helloo semua , pretty boys & handsome girls ? hehe . sihat ? aku kurang lahh :P hehe , today pegi klinik , mamy force me to go sbb sakit lerr , sakit apa ? rahsiaaaaaa . hehehe . my mom cakap badan aku panas , rasanya mcm tak jaa . haih -,- ? tak pa lah demi mamyykuu . hehehe .

pegi sana , ada abg nii tanya macam macam , haih . dia kah mau check or doktor kan ? nasib baik dia bagi discount dekat ubat tuuuu ;) kann ? kat klinik tadi sempat cek ketinggian semua , ketinggian sekarang 160 , rasaa mcm pendek jaa kan ? ciannn nenny :') hehe . tak pa , sebab abg tuu ckp still bole tinggi lagi , betul mehh ? haiyaaaaaa :O

semalam mimpi ngeri :'( TAK SUKA ! now , mengitung hari nak balik KL sebab convo . hmmm , mesti lama , mesti bosann kann ? mesti kena beratur semuaa . cehhhh ! bnyk mesti pulaaaaa . dapat convo pun syukur lahh kann * DALAM HATI * hehe . okay bloggie :) have a nice weekend nite yaaa . muahhhh :* lots of love , nak berehat sebentar bersama bantal kepala pening lerrr ;)


Sunday, March 11, 2012

hai kawan kawan !

heloo semua pretty guys & handsome girls . haha ! semua okayy ? good then ;) about today nak cerita sikit . meh dekat dekat ;) today kan pegi memancing , aku dapat pancing smpi 5 ekor ikan , mmg lah ikan kecikk but tak pernah dapat smpi 5 , tuu pasal excited sangat . hahahaha ! tp spoil lah ada budak laki sorang nii , mana aku pegi , dia nak ikut , tau lah pancing kau tuu panjanggg sngt , pancing aku katek abis tp still bole dpt ikan biarpun kena tggu lama . haihhh -,- ! btw nak cakap dear lebam please GO AWAY ! asal aku pegi memancing jaa , lebam mesti muncul . hmmmm . bengkaka kat tangan pun tak sembuh lagi .

todayy memancing sekali dengan picnik , rasa sangat gumbira bila berpicnik bersama keluarga yang tersayang kan ? dah lama tak picnik sebenarnyaa . cian kann ? -,- ! kemaruk nak picnik agaknya aku nii . hehe . papa punn thanks MAMA , PAPA & my LIL SISTER for making my day one of the happies dayyy todayyy :') hehehe . ILOVEYOUUUUUU . muahhhh :*

okaylahh , tuu jaa nak share sebenarnyaaaaa . hehe . the reason why i'm happy todayyy . awwwwwwwwwwwwwwwwwww ! one last thing . i misss my himmmmm , trullyyy :* miss youuuu sayangggggkuu BEBE :* , okayy bloggie , muahh & goodnite !

Monday, January 23, 2012

hate you F !

okay , sangat benci dengan sakit yang dah ada sekarang yaa ! dah lah sakit kerongkong , nak telan air liur sendiri pun susah , SAKIT ! pastuu badan panas semacam , last aku kena macam nii hidung aku berdarah , terkejut beruk aku . hmmm ! esok ingat mau berjoging , nak kuar kan peluh nii , sebab org tuu cakap , lagi banyak peluh kuar , lagi sihat badan kita .

tadi lepak MCD order bubur ayam MCD large with family bucket . yaa tuhan ! punya men best , finally dapat gak mamam bubur ayam , klu tak meroyan lah aku . bila nak telan air coke tuu yang payah , mamam burger lagilah , macam nak tercabut leher nii nak menelan benda benda besar tuuu , tuu lahh degil kann ? tak nak dengar cakap kann ? padan lah muka sakit aku nii . hmmm .

okayy , nak tido lahh . dah minum air banyak td my bebe && my mom suruh . my mom call tadi marah marah suruh minum air bnyk bnyk . oleh kerana aku sayang mama aku so aku minum lahh bnyk bnyk . hehe . sekarang bantal dan selimut dah panggil , masanya nak bermanja dengan tilam , maklum lah , tak da siapa yang nak manjakan diri ini selain tilamm , bantal , selimut dan handpone , they keep me warm and handphone , he keep me dreaming something beauiful or sometimes it turn to nitemare .

shusssshhhh nenny , it time to sleep , later bloggie , muahhh , have a great day and jaga keshatan okayy , maklum lahh sekrang nii musim sejuk plus musim sakit . lots of love boys and girls :*