Wednesday, May 16, 2012

Nighty ?

hello dear bloggie :)

Past 1 o'clock ! hehe , no worries mata masih kuat lagi nii . yeahh :) so ? apa yang aku nak cerita malam ni tak terlalu extreme and not scary after all . haha . joke >.< ! okay *START* hmm , maybe aku nii annoying , bersikap kebudak budakan (but only sometimes) and degil kan ? but how lah ? thats me , kalau aku nak ubah pun blm tentu yang lain bole terima perubahan aku nanti , kan ? tapi bukan semua org pun tahu perangai , tabiat and sifat aku nii , hanya orang yang tertentu saja , okayy :)

and there this guy , sebelum kenal aku , dia cakap aku ni matang lah , muka macam budak innocent lah and dia akan cakap aku mesti jenis yang tak "KISAH" but reality nyaaa I DO CARE ! but only for certain people okay , bukan semuanya . but after knowing me , his first impression towards me berubah ! totally berubah and he says *LALALALALALALALALALALALA* hehe . but its a good things lahh , very very good things :') and now we became more closer , closer and closer :D

and one more things to share ! i really really have no intention to hurt or make someone cry or make someone still hold on me . i'm really not ! all i do is berterus terang and i'm really sorry :/ !

or maybe i just keep it to myself so no one get hurt and lets everything happen . SHOULD I ?