Tuesday, May 15, 2012

3.50 am

hello bloggie :) well , its another day for me . apa yang aku nak bebelkan hari ini yaa ? hmmm . okayy !


Aku termimpi kan dia semalam ! what ! why ? hmm , don't know why dia bole masuk mimpi aku . haha !
well , dah lama pun benda tu tp tak da lah lama sangat , dekat setahun jugalah . huhuhu . aku dah reject but still not giving up . haha . aku tak tegur tapi sentiasa memberi kan senyuman . haha . mmg funny -,- ! tetiba semalam dia bole masuk frame cerita mimpi aku -,- ! ohhh ! mimpi itu mainan tido kan ? tapi kenapa masih tetap mimpi dekat dia even aku suda bangun and tido balik , motif bangun tido balik just to buang dia dari mimpi indah aku :) Rupanya disebalik mimpi aku tuu ada ceritanya :) guess what dia keja dekat MCD ! aww ! terkejut juga masa nak order tuu . huu . terkejut nampak dia , rasa nak lari pun ada , tapi ku kuatkan semangat ku untuk bercakap . hehe . hambikk ! 


Time mengorder tuu tidak langsung pandang muka dia . hehe . suh adek yang angkat tray . then cari tempat yang tersorok but terkesima bila time best best makan ice cream sundae tuu , dia kejutkan dari belakang , nasib baik aku tak pegang air klu tak mmg dah kena coke tuu dekat dia . well , i ran to toilet sbb tak da benda nak cakap dekat dia , bukan mengelak cuma AWKWARD moment terjadi kat situ :) the shameshame things is , sebelum aku kuar dari bilik toilet itu , aku tengok kiri kanan kalau kalau dia ada . hihi , dah mcm james bond pun , tetiba bole pula aunty ni cakap " amoi , toilet kat dalam tuu bukan depan pintu " rupanya aku memblocking jalan kuar dr toilet . malu tak berlaguu jadinyaa >.< ! apa lagi aku terus kuar dari toilet lah ! rupanya dia tuuu dah balik tetapi dia sempat menitipkan no telefon dia dekat adek aku untuk disampaikan pada aku . . . . . . . . . . . . hmmmmmmm . . . . lepas niii kalau mau stay MCD sini kena lah berjaga jaga kan :) look left the look right :D


ohhyaa ! cuzzy my bebe c israq , smoga dia cepat sembuhh dan riang ria seperti sebelum nii , amin :')
will always pray for youu dear friend >.< !