Monday, January 30, 2012

Long Lost Friend :)

hey hey semua ? bloggie ? guys ? girls ? how are youu :) nampaknya sejak kebelakangan nii aku mmg rajin update blog kan ? haha . tak da keja lah tuu . hehe . first of all , good nite guys an sekarang perut aku meroyan minta diisi dengan somethig yang lazat ! awww ! hee .

nak tahu satu rahsia ? mehh sini nak kongsi sikit . hahaha . hari tuu jalan dekat KLCC dgn kawan kawan , then terjumpa dengan kawan lama , i mean kwn sekolah menengah time form 2 dulu . actually dah 4 tahun mcm tuu kot tak jumpa dia sbb last jumpa kat skola , dia dok nangis kat blakang tandas pompuan , dia nangis bukan sebab apa tp sebab dia nak pindah KL kan ? haha , dia cakap tak nak pisah dgn kawan konon kann ? rasa nak nangis juga time tuu . before dia pindah kitorang ada ambik gambar sesama tp rasanya gambar tuu dah lupus sbb my frend cakap camera dia kena curi org . hmm !

tapi serius ! masa terjumpa dia tuu sangat terkejut sebab dia dah tinggi , dah bertambah putihh , rambut dia dah colour dark brown cengitu then dah pndi dress up pula tuu . hehe . klu dulu , dah lah pendek :P haha , pastu nakal . dulu dia cerah juga tp tak secerah sekarang lahh . dulu masa form 2 kitorang mmg best friend woo ! tp dia suka kacau aku , klu sehari tak tarik rambut aku then bawa kejar kejar satu sekolah mmg tak sah . diorang pindah pun sbb dady dia kena transfer kat KL , dulu hp pun aku tak da . haha . masa form 2 mamy tak benarkan pegang hp so kitorang contact used friendster jaa then tetiba kitorang lost contact sbb friendster pun bengong juga !

tak sangka dia masih kenal dekat akuu . haa . aku ingat mamat mana yang pegang tngn aku kann ? nak jerit tp dia panggil nama aku pula , teliti sikit muka dia ! wah wahh makin bergaya ohh dia . hahahaha . then dia bole cakap dia dah lama cari aku . haha . tuu mmg tipu tp tak tahu lah , aku nii punn buat tak tahuu just balas " yakah " malas nak lama lama dekat sana , dia pun ada member tunggu , dia ajak kuar juga so aku ckap dekat dia " Got to go " rasanya dia nak kejar tp aku cepat cepat jaa nak gerak dari situ sbb tak tahu lagi nak cakap apa kan then dia macam blur jaaaa . haha . btw , mirull suda besar pun ko kan ? hahahahaha . jaga diri :P my frend semua cakap yang dia ensem lah , putih lahh macam mukaa ala ala korea kan ? haha , mana tak , mata dia sepet tp tak lah sepet sangat mcm aku nii . haha . dia pun dah tukar language dia cakap semenanjung tauu :)

btw , bagi aku kan , handsome ko mirul , handsome lagi BEBE akuuu . hehehe . no one can replace my husband my kawan my bf and my bff . the most handsome guys for me after my dady :) hehe ! sorry lah mirul , rasa akward pula tetiba terjumpa ko macam tuu kan , tuu yang aku gerak cepat cepat ! hehe . sorryy kawan .