Saturday, January 28, 2012

LEMM !

Serabutnya kepala aku ! apa kena lagi dengan aku nii . mmg blog nii aku khas kan tempat aku meluah sebab blog nii lebih privacy kan ? hmmmm . aku nii kann sangat sangat suka TERFIKIR yang bukan bukan , mmg lumrah kot -,- ! pompuan ni lebih cepat insecure dari lelaki ? hmm , lagipun aku macam nii ada sebab bukan suka suka , banyak sangat perubahan yang berlaku . aku tak mau any changes pun , tak hengen ! tapi aku rasa itu yang tengah berlaku sekarang . rasanya aku tak bole buat apa apa lagi selain bersabar , sebab aku dah penat , penat sangat sangat :') so aku biarkan jer .

one thing yang aku pasti aku tak kan cakap benda tu ! sebab aku dah pernah janji yang aku tak kan buat mistake for the second time . hmmm " kalau mahu just cakap jaa " itu yang ada dalam fikiran ku sekarang nii . aku mahukan sesuatu yang lama , yang bole bersama aku lebih lama dari yang aku bayangkan . tapi keyakinan dan perubahan mmg tak menyokong aku ! maybe its time for to be one again ! i don't that thing to happen and i can't do anything about it then i'll just let god decide it ! it all in his hand now .

what ever happen me will always remember you and i'll keep my feeling deep into my heart ! save it in the nice place . peace (Y) thanks bloggie , muahhhhhh :')