Monday, January 16, 2012

-,- !

hello semua ? dah lama tak update blog ! blogku satu satunya tempat aku meluah , sekarang aku jarang nak online facebook sebab rasa sakit pun ada , sedih pun ada , semua pun ada lahh ! ntahlah kenapa kan ? hmmmm .

Untuk lelaki kan , perlukah dulu kan ego diorang ? perlukan menangkan ego diorang ? sebab ego semuanya jadi tak betul . klu dulu tak da pula mcm ini . aku bukan nak suruh lelaki buang kan ego diorang tapi aku cuma mahu diorang kalu bole kurang kan saja ego tuu , sikit pun jadilah . aku tahu aku sendiri pun ada ego tp aku rasa aku dah start bertolak ansur since kejadian hari tuu . aku tak abis fikir pun . hmmm , aku malas dah mau fikir pasal nii semua ! klu ego tuu lebih pentg dr aku then its okayy . FAHAM DAH -,- ! sekarang tak nak fikir banyak , sakit kpla :)

hmmm , btw dengan ini selesainya DIPLOMA aku dekat KLMU pada 13 January 2012 , yeahhh ! tak sabar mau balikk sabah lohhhh :D hehe , will miss youu guys so muchhhhhh , thanks for being a very wonderful friend at KLMU . yeahhhh !