Monday, April 2, 2012

hello ?

hello guys , girls or someone out there , on the screen . HAHA ! well , lama tak buka blog , still stick with old skin but i like it and i love it . tak da feel lagi nak edit bagi blog niii freshh ! hehe . okayyy . starting my post , how are you guys ? now , im in KL , just arrived on 1st april yesterday , yeahh ! mmg penat sangat , duk dalam flight lebih kurang 2 jam lebih . sampai jaa rumah , window shoping trus dekat KLCC , waahh ! tak kahh gila namanya , then aku tak cukup tido pula tuu .

dalam KLCC , dengan mukaa blur blur , bibir pucat , menguap dahh seribu rasanyaa aku berjalan jalan sampailah ker fround floor . haa ! masuk kedai candylicious wajah aku yang muram tersenyum kembali , bagaikan syurga gula gula yang ada di depan mata . SO COLOURFUL & SO MANY CUTE KIDS :* then dalam jamm 9 mcm tuu sampai umahh , landing landing , twitter - ing , youtube - ing and google - ing :) lepass tuu , apa lagii tido lahhh . haa ! itu 1st april punya cerita .

now on 2nd april pula , kuar nge date ! hehe . dengan kawan pompuan jugaa . ARINA is the name , sweet and small girl . hehe . but first dia temankan aku pegi college , ada urusan then we chaouuu too TS :) ingat nak karok tapi masa tak mencukupi pulaaaa :'( so we decide to tengok movie sahajaaaa . huh ! tajuk dia aku lupa lah pula , but there a 'titans' word kat blakang nama movie tuu :) well , its a great movie and funny . then smpi umahh dlm jam 10 mcm tuu lah , sejukkk jaa KL malam nii . hmmmmm . okay lah sayang sayang sekalian :) tido dulu yaa . dah ngantok sesangat . hehe . GOODNITE BLOGHEARTS , lots of love , muahhh :*