Saturday, March 3, 2012

MERAPU ******************** !!!

halooo semua ? how are you ? baik ? sihat ? walafiat ? hmm . dah start dah merapu aku . post kita *****MERAPUU****** tak tahu nak buat apa , sekarang tengah hujan pula . apa lahhh ! apa yang patut dilakukan nii ? rasanya aku dah menguap 1000x tapi masih blm nak tido jugaa ? knp lah kau mata , apa kes kau ni pula . haih ! dada ni pula nak buat kita sakit . hmm . hingus dah start nak meleleh . haih ! perlukah aku bagi tahu . hahaha . Kilikness is happen :')

apelah aku nak buat nii . hmm. better ajak mama men sugal , yeahhh . tapi kena tunggu dia abis masak dulu lahh , adik aku semua tido . malas nak kacau lahhh -,- ! sekarang nak cari part time pun susah , kalau pegi dekat KK , mesti ada . tp apa bole buat , aku pun tak nak jauh dr parents & sibling aku . haaaa ! so kena lah cari kerja kat sandakan ni saja .

semalam aku bole mimpi pula tentang family BF aku adek dia , ibu dia , abah and cuzzy dia semua ? hmmm -,- aku heran dan pelik lah , napa ehh ? masih tertanya tanya lagi nii . hmmm , sabar jaa lah smpi aku dapat jawapan dia . naaaah ! kann ? beside sabar itu separuh dari iman :) sekarang nak mamam ice cream memandangkan dah tak da keja len .

now nak layan CLEVERBOT jap ! bila bosan ni lah yang rajin layan aku . hmmm -,- ! chaalooooooooooo , alohaa ! see you on next post . haha . take care bloggie , lots of love , muahhhh :D