Monday, January 23, 2012

hate you F !

okay , sangat benci dengan sakit yang dah ada sekarang yaa ! dah lah sakit kerongkong , nak telan air liur sendiri pun susah , SAKIT ! pastuu badan panas semacam , last aku kena macam nii hidung aku berdarah , terkejut beruk aku . hmmm ! esok ingat mau berjoging , nak kuar kan peluh nii , sebab org tuu cakap , lagi banyak peluh kuar , lagi sihat badan kita .

tadi lepak MCD order bubur ayam MCD large with family bucket . yaa tuhan ! punya men best , finally dapat gak mamam bubur ayam , klu tak meroyan lah aku . bila nak telan air coke tuu yang payah , mamam burger lagilah , macam nak tercabut leher nii nak menelan benda benda besar tuuu , tuu lahh degil kann ? tak nak dengar cakap kann ? padan lah muka sakit aku nii . hmmm .

okayy , nak tido lahh . dah minum air banyak td my bebe && my mom suruh . my mom call tadi marah marah suruh minum air bnyk bnyk . oleh kerana aku sayang mama aku so aku minum lahh bnyk bnyk . hehe . sekarang bantal dan selimut dah panggil , masanya nak bermanja dengan tilam , maklum lah , tak da siapa yang nak manjakan diri ini selain tilamm , bantal , selimut dan handpone , they keep me warm and handphone , he keep me dreaming something beauiful or sometimes it turn to nitemare .

shusssshhhh nenny , it time to sleep , later bloggie , muahhh , have a great day and jaga keshatan okayy , maklum lahh sekrang nii musim sejuk plus musim sakit . lots of love boys and girls :*