Friday, December 9, 2011

Psst !

Pernah tak korang mimpi menangis dalam mimpi tp in real life sebenarnya korang pun tengah menangis ! aku pernah tp malam semalam ada lah yg paling tak dapat dilupakan ! GOD , please show me the way :'( ?

Heloo guys ? boys and girls ? today nak share about my dream malam semalam :'( bukan nak story sal dream aku lahh sebab sngt PRIVACY sehingga tak bole nak cerita dekat sini . cuma aku dan tuhan saja yg tahu ! hmm , mimpi semalam sngt menyedihkan tau smpi aku tak bole nak kongsi mimpi aku tuu dengan sesiapa ! bolehnya aku mimpi seperti itu . YAA TUHAN ! dah tuu aku nangis pula tuu sbb mimpi mcm tuu , dua kali pula . hmmm . Tuhan , aku tahu mimpi itu hanya mainan tido tp aku betul betul sedih dan kalau bole aku tak nak mimpi aku tuu jadi kenyataan ! klu mimpi aku terjadi , confirm ! aku tak kan pernah maafkan DIA seumur hidup aku ! itu janji aku . sebab aku memang tak bole trima kalau salah satu org yg aku paling sayang dlm hidup aku buat aku macam itu ! sangat tak bole trima . sorry to say . Im not a perfect girl yg sanggup nak maafkan sesiapa jaa yang buat salah dekat aku , klu bnda kecik aku bole b'tolak ansur lagi ! aku ingatkan aku hanya menangis dalam mimpi smlm rupanya tak ! bukan dlm mimpi pun aku tgh nangis , smpi tersedu sedu pula tuu . aku tak tahu what come into me :( smpi sekarang nii aku masih ingat mimpi itu dah perasaan aku mcm tak sedappp jaa , hati pun tak bole berenti dari berdegup cepat . hmmm , harap harap tak kan terjadi apa apa yg buruk dalam kehidupan aku . PLEASE , take away this feeling from me :'( !