Tuesday, August 16, 2011

♥ STANDING ALONE ♥

umm , nampaknya berbuka sorang lahh aku malam nii . HEHE
mana taknya , LYDIA kuar bersama HUBBY yg tersayang , mesti buka kat luar tuu .
LIZA pula ada class hari ini , pulang malam , buka dgn member lahh tuu .
tp x paa lahh , apa nak buatt tak da yang ajak . HAHAHA .
wonderingggg? ( bila lahhh masa aku pula nak sungkai bersama yg tersayang )
HAHAHA . hari ini nak buka dgn MEE GORENG AYAM lahh
dahh lama nak mamam , just x da kesempatan jaaa . HEHE .
tonite will make it happen lohh , YEAHHHHH :D

td ingat nak kuar , nak jalan jalan , tp kemalasan melanda lohh
kepeningan tidak dapat disangkal lagi , terbaring kat tilamm
sehingga jam 2 lebih tadi . eishh eishh .
nampak sangat lahh aku nii pemalas orgnyaaa kann ?
tengah sedap sedap tido tuu , C MILO datang melompat kat kepala
aku niii . ADOIIIII , memang sakittt lahhh :(
tp pastuu dah x dpt tido balik dahh , dah x de kekuatan nak
baring balik , trus bangun lahh jawabnyaaa :D

btw , semalam game futsal myBEBE , berjalan dgn lancar ,
teamm diorang menang , HAHA . untunglahh aku ada
wishh kann . HAHA :D

ummmm , tuu jaa lahh , yg aku nak bebelkan hari ini
x daa benda lain dahh . HAHA . okay peeps . thanks for reading ehh ?


P/S : Bau semburan RACUN untuk membasmi nyamuk kat luar tuu sangat
sangat lahh bucuk kot , nak termuntahh akuu . TAHAN TAHAN
PUASA niii :D



TODAY : 16th AUGUST 2011