Saturday, August 27, 2011

♥ Song and the Meaning ♥

hey guys ?
hari ini tangan aku gatal nak buka YOUTUBE kann , so dalam surf surf web tuu
aku pun jumpa lahh lagu lagu INDONESIA yang sweet and best nii , mmg best lahh :D
best bukan sebab apa kann ? sebab melody dan lyrics dalam lagu tuu mmg ada makna
well , bila aku dengar lagu lagu tuu punn , aku trus terfikir kan best klu aku selalu rasa
bahagia mcm tuu && maybe there one day i will but tak tahu lahh bila kann ?
aku dah x bole nak mengharap sangat lohh , sebab selalunya apa yang kita harap
harap kann tuu , x akan jadi tetapi will turn to disaster :)

pepatah dalam english : DONT COUNT TO MUCH OR IT WILL HURT YOU :')

kat bawah nii LINK lagu yang aku maksudkan tuu , click jaa tauu ♥


okay , most of them lagu UNGU :D
bestt tauu , rugi klu tak dengar ohhhhhhh . HEHEHE .
ENJOY korangg , lots of love ♥



TODAY : 28th AUGUST 2011